ГОЛЯМАТА ИГРА   

Той е един от основателите на популярното студио за индустриален и продуктов дизайн BIG-GAME, базирано в Швейцария. Работи за брандове като HAY, Hermes, MUJI, Wallpaper и Nespresso, но успя да намери време да отговори и на нашите въпроси по време на първото си гостуване в София. Елрик Пти изнесе лекция по съвременен дизайн, по покана на Генератор и в партньорство с Прототип, платформата за изкуство и култура на Societe Generale Expressbank.

ПРЕДСТАВИ СЕ САМ...

Занимавам се с индустриален дизайн. Съосновател съм на студиото BIG-GAME заедно с Грегор Жанмоно и Скот Мартинвил. Базирани сме в Лозана от 2004. В началото бяхме приятели и продължаваме да сме, толкова години по-късно.

КАК БИ ОПИСАЛ ТОВА, КОЕТО ПРАВИТЕ НА ДЕТЕ...

Всичко, което правим е семпло, функционално и отимистично. Опитваме се да прилагаме тези три характеристики към всички продукти, които създаваме – от мебели до електронни устройства, аксесоари за въздухоплаване или готварски принадлежности.

КАК ЗАПОЧНА ВСИЧКО ЗА ВАС...

Дори и преди да се срещнем, и тримата от студиото винаги сме искали да създаваме продукти, които да правят ежедневния живот по-красив.

КОИ ТРИ ЛИЧНОСТИ ФОРМИРАХА НАЙ-СИЛНО ВКУСА ВИ?

И тримата сме повлияни и се вълнуваме от модерна архитектура, геометричен арт, “Ligne Claire”, рационализма, училището по дизайн в Улм и още много...

ПОСЛЕДНАТА ДУМА, КОЯТО НАУЧИ...

Тесла – на български, диалектна дума за инструмент, нещо подобно на мултифункционален чук.

АКО СЕГА ТРЯБВАШЕ ДА ИЗБИРАШ ПЪТЯ СИ, НАКЪДЕ БИ ПОЕЛ...

Отново към индустриалния дизайн.

РАЗКАЖИ НИ ИСТОРИЯ ОТ БЪДЕЩЕТО САМО С 10 ДУМИ...

Повече полезни, очарователни и достъпни продукти за възможно най-много хора.